duminică, 12 aprilie 2009

S-au mai dus sase luni...

S-au mai dus dracului sase luni din viata. Sase luni de Twice.



Sase luni de super-showuri. Sase luni de microfonii. De nervi. De injuraturi. De mult prea multa bautura bauta. De gagici. Dar de fiecare data singur... Cum dracu'?
Sase luni in care tot n-am inteles ce spune Shaggy intr-o piesa sau de ce asculta oamenii Bug Mafia.
Sase luni in care m-am trezit ragusit in fiecare duminica dimineata (adica pe la 15-16). Niciodata n-am apa cand ma trezesc dupa club. Trebuie sa imi fac aprovizionarea..

Mi-am incheiat rezidentia la Twice. E posibil sa mai apar pe acolo ca Mc invitat. Ocazional. E posibil sa nu...
Simteam nevoia de o pauza. Raman deocamdata cu visul la care lucrez ca Springsteen. Radioul.

Ne auzim de luni pana vineri de la 14 la 15. Smart fm. 107,3 Mhz www.smartfm.ro. Anii 80. Numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici era un loc de comentat..