duminică, 19 aprilie 2009

Hristos A Inviat!

In sfarsit. S-a pogorat Duhul Sfant si Lumina Invierii mi-a adus fericire. Sau cel putin asa am inteles din sms-urile si urarile pe care le-am primit.
Noaptea trecuta am fost la manastirea Sf. Ana din Orsova ca sa iau lumina, sa pup icoane si toate cele ce se intampla de Paste.
Credeam ca fac o treaba in sensul ca fugeam de manelareala din Tr. Severin. N-am facut nimic. Prea tarziu am aflat ca Noaptea Invierii la Sf. Ana e o adevarata fita. Asadar, am ajuns acolo. Zeci de mii de oameni. Sute de masini. Aglomeratie. M-am intalnit cu o multime de cunostiinte din Dr. Tr. Severin. Galagie.
Cata credinta, domnule. Cati enoriasi!
Am parcat la mama dracu' masina si am luat-o la picior. Mi-a luat ceva timp sa urc pe jos dealu'. Vreo doi km pe intuneric, inseamna ceva.
E de apreciat ca oamenii a fost organizati. Trei cozi: O coada la cumparat de lumanari, o coada la lumina si pupat icoana si o alta coada la pasca.
Treaba a mers repede pana la urma.

Acum, ca m-am iluminat noaptea trecuta, o sa deontologesc mai cu spor. Numai bine! Sarbatori fericite!


Orasul Orsova. 30 km de la Dr. Tr. Severin, pe malul Dunarii.


Manastirea Sf. Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici era un loc de comentat..