sâmbătă, 11 aprilie 2009

In seara asta, pentru ultima oara la microfon in Twice

buna dimineata!
Diseara voi performa pentru ultima oara in Twice...
Dupa 6 luni am decis ca trebuie sa inchei aceasta colaborare.



Ne vedem asadar in aceasta seara, cand voi da foc la microfon ultima oara. Am facut si rima. Proasta, dar deontologica.
Un mic preview:
23.15 - sunt la bar, imi fac incalzirea
23.45 - prima microfonie (implcit prima injuratura. sonorizare de cacat)
00.15 - buna seara, party people. dam drumul la show.
02.00 - negociez cu digeiul o modificare de playlist
02.10 - renunt la negociere
02.15 - imi mai iau de baut
04... - imi iau la revedere
04.30 - predau microfonul
05.00 - ma deplasez spre casa
05.45 - iti povestesc cum a fost.



Cu alte cuvinte, nici nu stii ce pierzi. Suna ca sloganul Otv-ului...
Deontologic, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici era un loc de comentat..