marți, 21 iulie 2009

Ultima dimineata de radio, Intaia dupa-amiaza de televiziune

Vineri am avut ultima emisiune-matinal pe sezonul asta la Radio Severin.

Au trecut deja doua saptamani in care mi-am amintit cum eram in liceu si chiuleam de la ore ca sa ma duc sa fumez o tigara cu baietii, la radio. Ce vremuri.. :)

Imi place Radioul. Mai mult decat televiziunea. E mult mai sincer, mai intim... Esti doar tu, si ascultatorul. Pentru mine e un sentiment extraordinar sa ridic calea pe mixer si sa vorbesc... Sa imbin sunete. Voci, muzica, jingle-uri.. Si sa fac doar eu totul.


sudioul Radio Severin

M-am gandi sa incerc si altceva. Vara asta, pentru ca am mai facut si pana acum televiziune.

Toate panzele sus este o emisiune estivala difuzata live la Televiziunea Severin. Este o emisiune cu aer marinaresc, de vara..
Are mai multe rubrici, iar eu sunt moderatorul principal... Capitan de vas! :))

Nu iti spun mai multe. Te las sa te uiti de luni pana joi la Televiziunea Severin de la 17.00 la 18.30 cu reluare seara de la 21 si dimineata de la 9. Suntem deja la a doua emisiune.

Cei care sunt din Tr Severin stiu deja de RTS. In restul tarii televiziunea Severin emite pe satelit si poate fi receptionata si pe platforma DIGI TV.


platoul emisiunii. pregatiri


Vizionare placuta!

2 comentarii:

  1. ...wow... dude, cat de tare! felicitari pt. emisiune ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari...da nu am digi :( so fa poze de pe acolo mai multe..;) vad un nenea marinar ...frumos

    RăspundețiȘtergere

Aici era un loc de comentat..