duminică, 5 iulie 2009

Roman(t)ism pe Smardan

Vreo cateva seri la rand am iesit sa ma plimb prin romantic orasul meu natal. Si, fiind foarte mare nu am prea mule rute de ales.

Asadar, aproape de fiecare data ma intorceam spre casa pe Strada Smardan. Si de fiecare data undeva in dreptul numarului 20 sau ceva de genul simteam o duhneala de rahat de porc.

Am mirosit fiecare gard dar nu mi-am dat seama de unde vine exact. De la mine, cu siguranta nu... :)
Cum sa cresti porcul in centrul orasului?

De abia astept sa vina Craciunul

3 comentarii:

  1. Draga Cristi,

    Nu ma mai mira nimic. Smard nu e decat, din pacate, ca multe strazi din urbe, o ulitza mai mare. Numai ieri ce a trebuit sa franez ca sa nu calc doua gaini tot pe Smardan!
    Felicitam pt blog!
    Noel! remember me?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. cum sa nu, prietene!
    salut cu respect si merci pentru apreciere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce preocupari ai... Si mai vorbeai de mine... :))

    RăspundețiȘtergere

Aici era un loc de comentat..