miercuri, 8 iulie 2009

I'm bad

il dusera si pe Michael la groapa. cu mare tam-tam, toti incercand sa suga cat mai multi bani de pe moartea unui om.

fara inima, fara un regret real, fatuci proaste si analisti s-au strans pe la televiziuni si s-au dat loviti nevoie-mare ca a murit megastarul. doar-doar sa stranga un punct de rating in plus

in state nesimitirea a fost si mai mare. ceremonia respectiva a sarbatorit moartea unui om. am inteles lacomia umana, ma asteptam desigur la asa ceva din partea organizatorilor, am spus-o de la inceput.. un singur lucru chiar nu imi imaginam ca se va intampla..

mi s-a parut revoltator si mi-au scapat cateva injuraturi in momentul in care au pus-o pe fata lui Jackson, Paris in fata microfonului. este in primul rand un copil, un copil caruia i-a murit tatal. are doar 11 ani. cei care au vazut faza stiu la ce ma refer. amerciani nesimtiti!

nimeni nu a avut pic de respect pentru michael jackson. ipocriti...

4 comentarii:

  1. pai e si normal. nu a cunoscut nimeni decat simbolul, in nici un caz persoana. pentru ei nu era un om cel ce a murit, doar o imagine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare asa se va intampla si la moartea mea? Nesimtitii, abia o s-astepte sa crap ca sa faca ei multi bani...

    RăspundețiȘtergere
  3. :| poor kid, intr-adevar, acum am vazut si eu :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Am privit ceremonia, e impropriu spus inmormantare. La ei cam acesta e ritualul, fiecare sa vorbeasca despre momentele petrecute cu cel care nu mai este si nu neaparat sa jeleasca(boceasca) ca la noi. Eu cred ca a sarbatorit viata lui, deloc moartea iar Paris a aratat tuturor ca el a fost mai mult decat un megastar, a fost un tata. Fetita nu mi s-a parut deloc impinsa sa vorbeasca, din contra , Janet a intrebat-o pe scena si se vede clar asta in filmari, daca sigur vrea sa vorbeasca. Cu asta mi-am expus parerea, respect si parerea ta, normal. Toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere

Aici era un loc de comentat..