vineri, 3 iulie 2009

Marilyn Manson si maghiarii

O parte dintre credincioşii catolici din Ungaria au lipit pe zidurile bisericilor din Sopron, în apropiere de graniţa cu Austria, unde va avea loc un festival la care a fost invitat şi Marilyn Manson, afişe ce îndeamnă la post şi rugăciune ca mijloace de "apărare" împotriva rockerului american.



Dacă usturoiul şi apa sfiinţită erau utile împotriva vampirilor, atunci postul şi rugăciunile ar putea să îi apere de "maleficul" rocker american Marilyn Manson, consideră autorii acestei iniţiative din Ungaria.

Pe afişele pe care ei le-au lipit prin oraş scrie, cu litere mari roşii şi negre: "Protestăm faţă de concertul trupei americane sataniste a lui Marilyn Manson în Sopron".

Si pentru ca sunt deontolog gasesti articolul integral aici: http://www.mediafax.ro/life-inedit/maghiarii-postesc-si-se-roaga-pentru-a-se-pazi-de-marilyn-manson.html?4728;4612573

4 comentarii:

  1. e satanist? ups!! nu imi pasa tot imi place muzica lui :D si cand imi amitesc de articolele in care toti erau mirati de ce vrea manson sa se casatoreasca religios...mda e satanist..de aia..

    RăspundețiȘtergere
  2. La noi, in dulcea Bucovina, sopronul e un fel de magazie unde stau lemnele si unele dintre sculele agricole. Pe vremea in care eu habitam la tara, construiesm in sopron un WC, ca sa ma cac la dos si sa nu ma bata vantu-n cur in fundul gradinii. Mintea mea face anumite corelatii intre maghiarii din Sopron si sopronul meu din casa copilariei. Imi cer iertare.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu imi place manson, si nici dupa fanii lui nu ma dau in vant. dar ii apar totusi dreptul la libertatea de exprimare, libertatea de opinie. manifestatiile ce au ca tinta ingradirea libertatilor unei persoane sunt gresite din start si nu ar trebui tolerate de catre lege. aici ma refer atat la asociatii de "buni crestini" de toate felurile cat si la extremistii dreapta gen "noua dreapta". it's just wrong.

    RăspundețiȘtergere

Aici era un loc de comentat..