joi, 30 iulie 2009

Taxi

Urasc taximetristii. Pe toti in general.. Pe cei din Tr. Severin in special. Cei mai multi dintre ei sunt niste manelisti grasi cu ceafa lata care manaca seminte si ragaie bere non stop.

Majoritatea s-au apucat de taxi pentru ca n-au fost in stare sa termine un liceu, altul decat cel agricol sau cu profil auto. Dar nu ma deranjeaza ca nu cistesc Dostoievski... Ma deranjeaza ca sunt needucati, sau mai bine spus nesimtiti.

Daca te urci in 7 taxi-uri din 10 se aude maneaua.. tare. Si daca ii spui sa schimbe muzica, sa treaca pe radio, sa o opreasca sau pur si simplu sa dea mai incet te intreaba: "Ce-are, nana?"

Pe deasuprea sunt cei mai prosti soferi. Nu sunt in stare sa faca o parcare calumea sau sa circule. N-am nimic cu vecinul meu Gogu ca nu stie sa-si conduca B.D.-ul (a se citi "batrana dacie"). El nu sta toata ziua cu curu'n masina. Are alta meserie... Si n-are in volanul lui viata altor oameni.

Si ce ma enerveaza cel mai tare la taximetristi.. Opresc unde li se scoala. Nu semnalizeaza, franeaza si se opresc... Si daca te dai la ei (eu ii claxonez si ii injur de ii gaseste mama dracilor) se supara...

Bine ca am masina.

2 comentarii:

  1. hai ca si aia din bucuresti sunt batuti in cap. intr-o noapte plecam cu o prietena din revenge si am laut taxi-ul spre cora lujerului (normal, i-am zis ca mai avem doar 10 lei, nu 15 cat ar face de obicei;) )...la care domnu taximetrsit ne-a zis, da da sa-mi ziceti voi p unde ca drumul pe care-l stiu eu e mai lung. ok, i-am zis s-o ia p podu de la universitar, normal ca a luat-o p la eroilor, ok, ii zic sa faca dreapta (spre medicina, dar idiotu vb la telefon si n-a auzit)...ne-a dus pana la cercul militar, si voia sa ne duca mai sus..pana la urma la insistentele mele s-a intors, a luat-o p langa medicina, ii zic eu dreapta, face omu dreapta, apoi la stanga la botanica... si apoi ma intreaba..."si aici ce fac"? (deja se vedea piata leu si poli:|... am ajuns pana a urma la destinatie, iar scuza lui a fost "deh, eu n-am gps p masina ca altii" ...hello eu nici macar nu sunt din bucuresti si stiu mai bine ca tine ?!?!?!?!?!?!?! (scuze ca mi-am exprimat frustrarea intr-un comment asa lung;) )

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai nou sunt si cucoane care nu sunt in stare sa treaca strada fara gps. :)) Apropo de taximetristi, e un tzigan smecher in fatza la cora lujerului cu un golf rosu. Are tarif afisat de 1.39 sau ceva de genu asta - problema nu ar fi asta, ci ca acesta este tariful de noapte. Tariful de zi e scris cu litere pe care le poti citi cu lupa si e de 3 lei (aproape 4). Ceea ce zici tu cristi in legatura cu nesemnalizari, parcari idioate samd....nu ti-e rusine sa spui asa ceva? Ei doar sunt soferi profesionisti :)) =))

    RăspundețiȘtergere

Aici era un loc de comentat..