sâmbătă, 20 iunie 2009

Venii sara de la sapa...

... batui cu biciusca-n poarta.

Astazi, ca sa fiu primit cum se cuvine acasa, am fost nevoit sa ma ocup de activitati agricole. Nu mi-am permis sa refuz oferta...

Asadar, pe la 4.30 dupa doar 2 ore de somn deschideam ochii. Urma sa plec la tara. La 7 eram pe camp. Abia atunci m-am trezit. Uitasem mirosul campului, soarele de dimineata, vantul de la campie...

Mi s-a reconfirmat parerea ca la tara inca se face agricultura ca in evul mediu. Am avut de "dat cu tarsitoarea"(sau cel putin asa se zice prin acele locuri. vorbesc despre o activitate de eliminare a dudaului, lobodei, palamidei, balaurii sau intr-un cuvant a ierburilor din porumbi).

Ma simteam ca Ion cand am vazut iapa lenesa si masinaria cu care urma sa lucrez. Ma scarpinam in cap ca Ilie Moromete cand am vazut ditamai tarlaua plina de buruieni... Pe la 12 urma sa termin.

----Va Urma---

5 comentarii:

  1. dai si poze, cu un asa inceput de poveste? ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca este cel mai bun moment ca sa te apuci sa scrii o poezie a la George Cosbuc. Lasa-ti creativitatea sa zburde!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte fain...uite avantajele .ai baut multa apa(presupun) sanatos pentru organism, ai depus efort - faci muschi fara sa dai bani la sala, te-ai bronzat fara sa dai bani pe solar si nu uita de sauna si transpiratie ..eliminare de toxine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. poti sa o scrii pe aia cu mama, referitor la ce zicea andrei

    RăspundețiȘtergere
  5. doaaaamne ce amintiri mi-ai trezit cu povestea asta...
    eheeei, dragii mosului, mi-aduc aminte cand mergeam io la 10 ani calare pe o iapa de 10 de ori mai mare ca mine (pe care o chema tot puica) sa duc de mancare pt oamenii de la coasa....
    iar am amintiri de-astea care imi aduc aminte ca schimb prefixul anu asta..oof

    RăspundețiȘtergere

Aici era un loc de comentat..