luni, 15 iunie 2009

Back in black

.... adica mai bronzat. bine v-am regasit dragi tovarasi si prietini.
imediat ce am coborat de pe varful muntelui, adica la vreo 12 ore dupa ce am ajuns in bucuresti m-am gandit ca mi-ar prinde bine un bronz de mare.
zis si facut, in 2 ore si jumatate eram la mare. intre mamaia si navodari...

ce-i drept, a fost cam rece afara dar nici soarele clocit de la sfarsitul lui iulie nu ma incanta prea tare. apa, numai buna. mai ales ca era foarte limpede. inca nu au apucat turistii sa strice marea.

am dat o tura si prin vama. aproximativ acelas peisaj, numai ca fiind mai putini vamaioti decat de obicei, cocalarii au iesit mai mult in evidenta. acceptabil, oricum..

inca o faza tare: udrea a plantat niste pomi intre aleea de promenada si pista de biciclete. nu stiu cum i-a reusit, dar toti erau uscati:)) eco-style...

in rest, multa bere, gratare, relaxare si mare. un week-end pe cinste..

2 comentarii:

Aici era un loc de comentat..