sâmbătă, 13 iunie 2009

Acum trei zile eram la 2507 m deasupra marii..

... pe vf. omu din bucegi. splendid! acum sunt abia la etajul 6 in garsoniera din dristor.



Dar sa revin la munte. Au fost 3 nopti si aproape 4 zile in care am respirat aer curat (asta cand nu fumam ceva).



Miercuri am reusit un traseu de vreo 8 ore. Urcare cu telecabina la babe, iar de acolo pe varful omu per pedes via platou montan. La omu am intalnit doi francezi nesimtiti care nu obisnuiesc sa salute (sper sa ii fi prins ploaia pe platou!). Am coborat de pe omu pe valea cerbului. Am vazut vreo 5 capre negre care pasteau linistite, semn ca nu sunt prea multi turisti prin zona mai ales in mijlocul saptamanii. Ghinionul meu si al cufuritului a fost ca ne-a prins ploaia. Si ne-a udat grav. Dar n-are importanta... A meritat.



In zilele ce au urmat, din cauza conditiilor meteo nu ne-am mai dus pe munte. Am ramas in Sinaia si am rezolvat niste blonde. Beri blonde...

Un comentariu:

Aici era un loc de comentat..