marți, 30 iunie 2009

Timisoara

Tocmai m-am intors din Timisoara, unde am stat cateva zile. Acesta a fost si motivul pentru care nu am scris pe blog in ultimul timp.

Au fost zile dar mai ales nopti de petrecere in orasul din fruntea Banatului. Nu m-a interesat altceva decat sa ma relaxez si sa ma petrec cat mai mult.



In prima seara, dupa mai multe incercari am ajuns in "Taine", un bar de rock. Am ramas acolo pana pe la 5 dimineata, dupa care am continuat distractia intr-o carciuma si la McDonald's. Se facuse 8 dimineata si eu eram in Unirii foorza!



In cea de-a doua seara, am schimbat macazul la 180 de grade. Am fost "pe" Heaven. Un fel de Bamboo made in Banat. Am tras o distractie crunta pe baza de vodka. La inceput a fost prea aglomerat, multe cefe late si pitipoance. Pe final insa au mai plecat din cefele late, si au ramas pitipoancele neagatate. Asta se intampla dupa 2.30. Ora perfecta sa ajungi acolo..



In ultima seara am stat mai linistit, fara bubuieli in cap.

Per total, Timisoara e un oras frumos, linistit (prea linistit pentru gusturile mele), curat si destul de civilizat. Ii recomand oricui o vizita de cateva zile. Merita!

2 comentarii:

  1. deci ai fost in timisoara si nu ai zis nimic!!! da e cel mai frumos oras :D

    RăspundețiȘtergere
  2. da, am fost "low profile", incognito.. :))
    nu, nu e cel mai frumos oras! e frumos, dar sunt altele si mai frumoase..

    RăspundețiȘtergere

Aici era un loc de comentat..