miercuri, 21 octombrie 2009

Aspirina Saracului.

Aseara am petrecut. Am sarbatorit un prieten.
Si cum nu ne-am facut planul de bataie de la inceput, am combinat alcoale. Asadar astazi pe la orele pranzului, cand am deschis ochii ma simteam de parca trecuse peste mine un camion.

Am cautat medicamentul-minune: Aspirina. Abia atunci am simtit ca m-a lovit criza. Nu mai am aspirina.

Singura soltie pe vremurile astea de inalta depresie ar fi "aspirina saracului". Iar pe aia, ia-o de unde nu-i.

Pana la urma m-am vindecat fara niciun fel de medicament.

Oricum, as vrea parerea ta. Si a celorlalti 10 oameni care imi citesc blogul. Aspirina vs. Aspirina Saracului.

Ce alegi pe vreme de criza?

P.S. La multi ani, B.!

3 comentarii:

  1. Iti multumesc frumos, stimabilul meu prieten. Mai sunt 32 de minute pana ce aceasta minunata zi devine istorie, deci pot sa-mi fac aparitia glorioasa cu adevarata mea identitate. :))

    Umila mea parere ste urmatoarea: pe timp de criza, aspirina este de preferat. Aspirina saracului are costuri de intretinere cu mult mai mari decat pilula clasica si nu te solicita emotional.

    Sper ca esti OK acum, nu de alta, dar s-o luam de la capat cat mai repede. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost o seara pe cinste...dar pe perioada de criza nu se poate aplica nici zicala "cui pe cui se scoate".

    Din pacate tot criza te lasa fara nimic si astfel ajungi dimineata si fara aspirina saracului si fara aspirina...

    Ca orice deontolog, pot spune ca prefer aspirina saracului, dar cum si asta se gaseste din ce in ce mai greu pt ca tot timpul se gasesc scuze, te multumesti doar cu gandul ca data viitoare poate fi mai bine.

    Pana atunci nu ne ramane decat sa ne mai intalnim odata ca sa repetam odata cheful de aseara si sa zicem :"asta e, noi sa fim sanatosi".

    In cinstea lui B., Hai noroc si la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. aspirina ca pilula..isi face efectul in 10 minute..nu are nevoie de preludiu, lumanari, ciocolata..etc si e mai ieftina :D

    RăspundețiȘtergere

Aici era un loc de comentat..