sâmbătă, 10 octombrie 2009

Noaptea devoratorilor de publicitate

Pentru ca sunt stundet la jurnalism si comunicare... si publicitate, deci nu la medicina, aseara am fost la evenimentul din titlu.

In deschidere a cantat Vama. Un recital nici bun, nici prost. Obisnuit, mai ales avand in vedere ca au fost doar o "trupa in deschidere".

Dupa cantare au inceput sa ruleze spoturile. Spectacolul s-a desfasurat pe mai multe capitole: spoturi actuale, oldies, istoria advertisingului din sua, reclame cu celebritati...

Iata doua dintre clipurile care mi-au rams in minte:




Cele mai multe spoturi au fost amuzante, dar am vazut si cateva dramatice. Cu mesaj social foarte puternic.

Per total a fost o seara ok, chiar daca am slabit doua kile transpirand in caldura din polivalenta si am asteptat doua ore inceputul spectacolului (pe afis scria 20.00. a inceput la 22).

2 comentarii:

  1. ah, cat de tare! vroiam si eu :(
    aia la durex e geniala, chiar ma miram care-i faza :))
    deci a meritat? c-am auzit si pareri fff naspa dsp eveniment.

    RăspundețiȘtergere
  2. depinde cum privesti problema.:)

    RăspundețiȘtergere

Aici era un loc de comentat..