vineri, 9 octombrie 2009

Iris Aeterna. Iris Maestras. Iris Maxima

Aseara am fost la concertul Iris de la polivalenta. Cel mai frumos concert Iris pe care l-am vazut. Cel mai frumos la care am participat vreodata. Cea mai frumoasa formatie din Romania.



Evident ca nu am ajuns la timp. Iesind cu masina prafuita (pe care niste copii tembei au scris: "spalama, muie, sperma, pula") din parcare si evident crapand de nervi mi-am propus sa opresc intr-o benzinarie sa spal geamurile.
Asta am si facut. Adica am oprit. Geamurile nu le-am spalat petru ca am observat o frumoasa pana la roata din spate. Si baga la cric, si cauta rezerva, si desfa roata, si ridica masina, si pune rezerva, si injura (pentru ca si rezerva era goala iar pentru luqoil nu s-a inventat pompa de aer) ... ei bine, toate aceste acivitati mi-au luat ceva timp.

Am rezolvat partial problema asta, dar a aparut alta: Traficul. Dupa care a mai aparut una: locul de parcare.

Pana la urma am ajuns intr-o polivalenta plina, unde cateva mii de perechi de maini erau in aer si beateau ritmul piesei "Trenul fara nas". Superb!

Erau oameni de toate varstele. De la copii de 10 ani veniti cu parintii sau copii de 15 ani veniti fara parinti, pana la fani trecuti de prima tinerete.

Fiecare membru al trupei a facut cate un solo. Primul a fost Relu, iar ultimul Nelu. Probabil de la cel mai nou la cel mai vechi.

Cristi s-a lasat acompaniat de catre Valter si Relu, s-a urcat pe un scaun de bar iar de acolo a cantat Vis pierdut (in memoria unor zei ai muzicii ale caror fete se apareau pe ecranele din spatele scenei: Freddie Mercury, Kurt Cobain, M. Jackson, Gil Dobrica, Florian Pittis si altii) si Ultima toamna.


Concertul s-a terminat cu o Floare de Iris si Strada ta.

Dupa mai bine de doua ore de rock am plecat amintindu-mi de prima mea intalnire cu trupa Iris: aveam 8 ani si se intampla la Neptun. Un concert dat de Marlboro. Ca sa intri, trebuia sa cumperi 2 pachete de tigari. S-a ocupat tata de treaba asta.

Cand a strigat Cristi Minculescu, "Buna seara, prieteni!", m-am speriat (eram in randul doi). N-am inteles prea multe atunci, dar stiu ca am ramas fascinat. Am devenit atunci suporterul celei mai frumoase formatii din Romania.



Iris Aeterna, Iris Maestras...

4 comentarii:

  1. Sunt baieti simpatici si le au cu muzica. Stiu ce inseamna fani, trupa, responsabilitate, traditie si spectacol. Au avut timp sa-nvete.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua.
    Sunt Cristi, administarorul directorului web www.edelbeta.ro
    Va propun un schimb de link-uri in rubrica Parteneri

    Link-ul dorit de mine este:
    Titlu: web design
    url: http://www.nidweb.ro

    Cu stima,
    Nidelea Cristian
    nideleacristian@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. A fost minunat. Nu ma mai satur sa citesc cronicile de pe bloguri pentru ca mi-era dor sa citesc lucruri frumoase despre Iris. Mi-era dor sa citesc amintiri cu Iris si nu mizeriile care s-au tot scris cat au absentat baietii:)

    Sper ca la teatrul Nationl atmosfera o sa fie cel putin la fel de vie si de electrica

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac foarte mult cei de la Iris. Eu am fost la concertul lor de acum 3 ani

    RăspundețiȘtergere

Aici era un loc de comentat..