marți, 20 octombrie 2009

Zi de octombrie. Zi de cacat

In timp ce porcii de la carma tarii se cearta (din nou) ca niste chiori sa isi puna oameni in noul guvern-papitoi, romanii continua sa traiasca. Dar nu bine!

Azi am avut o zi care s-a terminat foarte prost.
Nu mai suportam frigul din garsoniera (in drumul taberei e mai greu cu reteaua de termoficare) asadar am sacrificat banii de bere pe o sapamana ca sa imi iau aeroterma. Nu de alta, dar ma incalzeam cu aragazul si m-am gandit ca nu mi-ar placea sa ard ca sobolanu.

S-au scurs vreo 2 ore. Avand niste planuri prin oras m-am indreptat vertiginos spre masina, bucurandu-ma ca am 4 roti care ma pot feri de ploaie si frig. Bucuria n-a tinut prea mult. Bateria era moarta.

In timp ce asteptam niste prieteni care sa-mi dea un branci am observat o chestie ciudata la butucul usii soferului. Cheia intra doar pe jumatate. Nu mi-a luat mult dupa aceea sa observ ca din portbagaj lipsea subwooferul si statia de amplificare.

Mi l-au furat.

Acum ma gandesc serios daca merita sa irosesc timp pentru a depune plangere la politie. Probabil o sa ma duc. Sunt convins ca nimeni nu se va obosi sa imi caute "sunetul" pierdut. Cu toate astea, parca le-as da grasilor de munca. Macar sa citeasca plangerea. Cred ca ar transpira putin.

2 comentarii:

  1. cre ca ieri a fost ceva in atmosfera, clar...

    cat despre plangere, iti zic din experienta ca n-o sa te alegi cu nimic inapoi, eu m-am ales cu un telefon de la politie un an mai tarziu sa-mi reaminteasca ca am fost furata si sa-mi zica ca respectivu a facut 14 ani si acu pot sa depun plangere :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Normal ca n-o sa se aleaga cu nimic. Si tata a insistat sa mearga sa depuna plangere cand ne-au futut geamul la masina. Si a pierdut timpul degeaba. Insa a venit un gras de treaba sa-mi ia mie o declaratie dupa o saptamana si-am stat cu el la un pahar si-am vb despre renovari si materiale. :)) Dar ca sa-i vad mutra grasului, nu m-as fi deplasat nici pana la chioscul de paine de pe colt.

    RăspundețiȘtergere

Aici era un loc de comentat..