marți, 4 august 2009

Taxi 2

Uite ca am intalnit si un taximetrist de treaba. Mai stiam dinainte vreo 2, ce-i drept..

Sambata seara am iesi din Kripton (locul in care am pus muzica) cu niste bani care nu prea erau schimbati.

M-am urcat in primul taxi pe care l-am vazut. Si am facut o alegere buna: nu asculta manele, nu putea, masina era curata.

Ajung acasa, cursa face 5 Ron. N-are sa imi dea rest. Imi zice ca "nu-i nimic, ne mai vedem!". Ii spun ca nu se poate si mergem la 2 supermarket-uri sa schimbam. Hoascele de acolo n-au vrut sa imi schimbe (cutrele dracu!), asadar il anunt pe om ca trebuie gasita alta solutie.

Pana la urma insa m-a intors acasa si mi-a zis ca om bea o bere altadata. Indicativul 23, de la Ygrek parca...

Cu toate acestea, eu tot urasc taximetristii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici era un loc de comentat..