luni, 24 august 2009

Indieni, Kripton si The Rolling Stones

Sambata seara am pus muzica la Kripton. Nu mi-a placut. Nu a fost lume. Din mai multe motive: locul prost facut, prea cald afara ca publicul sa intre inauntru, promovare slaba, inexistenta unui public pentru un club de muzica retro in Severin... in fine.

Ar trebui sa fii cel mai bazat manager si sa ai pe mana ceva bani ca sa deschizi un club retro in severin.

Hai sa iti povestesc cum e cu indienii. Stateam eu linistit la pupitru, puneam Abba sau ceva, clasic oricum. Deodata intra pe usa niste baieti mai bronzati, cu treningu' alb, ghiul, lantz si toate accesoriile.

Brusc m-a lovit geniul, m-am uitat in mapa, am luat discul, l-am bagat in player, am dat play. Si s-a auzit:



Old school, old school..

P.S. Imediat dupa a urmat Ac/Dc. Morala: E greu sa gasesti un mix bun!

2 comentarii:

Aici era un loc de comentat..