joi, 6 august 2009

Sunt patriot..

.. numai cand se ridica ungurii sa imi spuna ca vor autonomie de orice fel sau cand aterizez accidental prin targu-mures sau vreun loc asemanator, cer o bere si mi se zice nem tu dom..

sau atunci cand vad vreun occidental care se crede buricul pamantului si umbla cu nasul pe sus fata de mine. desi nu mi s-a intamplat am auzit, sau am vazut cazuri.

in restul timpului mi se rupe. vreau sa ramana hotarul la prut, ca si asa suntem noi nenorociti, nu vreau sa ii mai caram si pe altii in spate.

vreau ca toti politicienii sa fie deportati in siberia. cu ei sa se duca si manelistii, si cocalarii, si tiganii (nu cazurile izolate de tigani care muncesc cinstit ci aia care nu stiu decat sa cerseasca, sa fure, sa dea in cap si sa faca scandal.. adica majoritatea) si hotii, si spagarii si.. sa nu se mai intoarca.

adica romania sa ramana goala. nelocuita. cred ca ar fi cel mai bun lucru care i s-ar puetea intampla tarii asteia.



desi nu este decat un spectacol de comedie, intr-o oarecare masura are dreptate omul. :)) respect!

acum o sa ma injure la greu patriotii. asta e... as pleca in waikiki daca as putea cu prima ocazie. m-as mai intoarce doar de craciun si de paste...

Un comentariu:

  1. Intradevar ce zice Teo acolo e in mare parte adevarat, in orice caz ai gandit chestia cu moldova stereotipic, in sensul ca asa s-a auzit prin 2000 ca ar fi niste costuri enorme daca s-ar intampla unirea, dar in fapt nu e chiar asa, ca nu fuzioneaza 2 economi ci de fapt se alipeste un pamant la tara, urmand ca populatia de acolo sa adopte tot ce e la noi. Practic singura schimbare ar fi ca s-ar distribui bani si acolo si poate nu s-ar mai umfla toti muisti cu bani din bugetu de stat. Cum ar zice un rapper Ridica-te in picioare pentru onoare si fi roman adevarat chiar daca doare cel mai tare, si asta disecand versu, poti sa intelegi si patriot cu totu chit ca sunt cocalari sau mai stiu eu ce oameni si in ceea ce priveste Moldova.

    RăspundețiȘtergere

Aici era un loc de comentat..