luni, 23 noiembrie 2009

Atelierul lui Mos Craciun

Sambata si duminica s-a deschis "atelierul lui mos craciun" la Baneasa Shopping City. Iar eu a fost trimisul mosului sa adun cat mai multi copii care sa il ajute, pentru ca mosul e batran si nu poate termina singur de impachetat pana in ajun.



Peste 120 de copii au sarit in ajutorul mosului si au primit "Marea Diploma de Elf". Am cantat, am auzit poezii si copiii mi-au spus cam ce ar vrea sa primeasca de la Mos Craciun.

Nu, nu am fost imbracat in elf sau in Rudolph. Am fost Mc, si atat.

Sambata am facut si lansarea DVD-ului Ice Age 3, bun prilej sa ma intalnesc cu Scratt, Scratte sau Sid.



Mi-am amintit de copilarie si de Craciunul pe care il petreceam la bunici. Nu era atat de bogat material, nu stralucea, nu venea acel mos in costum rosu si cu barba alba, nu erau elfii, nici Rudolph. Cu toate astea, caldura sufleteasca si emotia compensau. Acum totul e lucios si putin fals. Forme fara fond.

Desi mi-ar fi placut si craciunul de acum, nu as da zilele de sarbatoare ale copilariei pentru nimic in lume. Asa cum erau ele: la tara, cu TVR1 si aceleasi desene animante, cu taiatul porcului si masa la care se strangea toata familia.

Mi-e dor de copilarie.

Un comentariu:

Aici era un loc de comentat..