marți, 1 septembrie 2009

Oltenia, Eterna Terra Nova

Cum spuneam si ieri, weekend-ul trecut a fost destul de plin.

Imediat dupa Miss Plaja m-am urcat in masina cu doi prieteni si am plecat avalie spre Craiova.

De la 19.30 avea sa inceapa meciul Universitatea Craiova - Gloria Bistrita. Zis si facut, ajungem, gasim usor stadionul Ion Oblemenco dupa care cautam bilete. Am fost nevoiti sa mergem pana in centrul orasului la sediul clubului, dupa care am dat 30 de Ron pentru un bilet la tribuna 2.



A meritat. A jucat bine craiova, desi inceputul a fost cam prost. La fluierul final, Universitatea conducea cu 5-1.

A fost un meci frumos, spectacol. Pe langa asta am auzit cele mai tari injuraturi. Sunt convins ca pe niciun stadion din Romania nu e atmosfera ca la Craiova.



Era sa uitam in ce oras suntem, dar un incident ne-a amintit imediat. Cand Craiova a marcat cel de-al 4-lea gol, ne-am ridicat dupa obicei sa aplaudam si sa strigam: "Stiinta, stiinta!" In acel moment a disparut pachetul de tigari, cu tot cu bricheta. :)

"Cu oltenii nu e de glumit!"

Un moment special. Cea mai buna voce a Romaniei vorbeste despre cea mai frumoasa echipa de fotbal a Romaniei:


P.S. Cea mai frumoasa parte incepe la min 1.30.
Oltenia, eterna Terra Nova

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici era un loc de comentat..