miercuri, 2 septembrie 2009

Am castigat la Simfest!

"Toatele panzele sus" emisiunea pe care am moderat-o si realizat-o a castigat premiul pentru cea mai buna productie de divertisment la festivalul Simfest 2009, desfasurat la Tg. Mures.

Premiul pentru cea mai bună productie de divertisment:
„Toate pânzele sus”, realizatori: Cristi Predoi, Valentin Vasilescu - RTS Turnu Severin
Pentru scenografie, calitatea moderatorului, atmosfera de divertisment creată wi þinuta înaltă a emisiunii.
www.simfest.ro - sectiunea "premii 2009"

In afara de acest premiu, Televiziunea Severin a mai castigat un trofeu pentru cel mai bun reporter de stiri. Este vorba despre colega mea Ionela Ancuta.

Juriul festivalului a fost alcatuit din Lucian Ionica - presedinte, Valeriu Ciurea - realizatorul filmului cistigator la Simfest 2003, Virgil Margineanu - directorul festivalului Cronograf din Chisinau, Codrut Panzaru - producator independent si Geo Tuica - director de imagine la TVR. Simfest 2009 s-a desfasurat in Cetatea Medievala din Targu-Mures, in perioada 25-30 august si a reunit in program 126 de productii.

Simfest este un festival al televiziunilor locale şi producătorilor independenţi (singurul din cate stiu eu). In total au fost inscrise in concurs 126 de productii.
Festivalul s-a desfasurat in perioada 25-30 august, in Cetatea Medievala din Targu-Mures.

Ne-am bautut cu televiziuni mai mari si mai potente financiar, inclusiv cu studiourile regionale TVR.

Felicitari echipei care a pus umarul la aceasta emisiune. Profesionalism, pasiune, dedicare.

2 comentarii:

Aici era un loc de comentat..