marți, 6 aprilie 2010

Old stuff

M-au apucat noaptea trecuta nostalgiile si am cautat printre albumele vechi de muzica. Am gasit printre altele casetele originale RACLA si GETTO DACI (care, recunosc, nu sunt ale mele).
Tot pe aici trebuie sa fie si vinyl-urile IRIS dar m-am lasat pagubas pentru ca trezeam pe toata lumea.

In alta ordine de idei, parca avea mai multa valoare muzica atunci cand nu exista internetul. Imi amintesc si acum ca o mare parte din banii care imi picau in mana ii dadeam pe albume originale.

Era acea placere de a asculta prima oara un disc original al artistului preferat. Cumparand caseta sau cd-ul ma simteam privilegiat. Ma interesam cand apare si eram printre primii care luau albumul.

Niciodata mp3-ul nu se va compara cu un disc original.

Un comentariu:

Aici era un loc de comentat..