sâmbătă, 12 decembrie 2009

Media Night 09

Credeam ca anul trecut am participat la cel mai prost bal al bobocilor - Media Night 08... Ei bine, m-am inselat, am fost la Media Night 2009.

Singura parte buna fata de anul trecut a fost momentul Suie Paparude. Singurii pentru care a meritat sa bat drumul.

Momentul cu "profesionistii" invitati sa discute cu studentii nu m-a miscat prea tare, dar nici rau nu a fost. A fost ok..

Si acum, sa incep cu partile proaste:
1. Locul: de rahat. Clubul The Ark... scaune si mese de plastic ordinar, cateva canapele, pe pereti nu era nimic (img ca intrati intr-un bloc in constructie), lumina obosita de neon... preturile insa au fost premium. Ca sa nu mai zic ca am baut wiskey din pahar de plastic. Toate paharele au fost de plastic. Nimeni nu a facut curatenie in baie, nu am prea vazut pe nimeni sa debaraseze mesele.

2. Pretul: Mare. 20 ron in avans, 30 la intrare. 30 de ron am dat la ATB, la Kristal. Alta poveste...

3. Garderoba: o improvizatie de 2 bani. Au incurcat hainele, nu mai stiau pe unde le-au pus. Ma intrebau pe mine. Dupa ce am injurat 15 minute, a trebuit sa intru singur sa imi caut haina. Nesimtire!

4. Concursul Fresh Rating Star sau Miss/Mister: plictisitor, fara dinamica.. nu am inteles mai nimic, decat ca pe o participanta o chema Marcela. Prezentatorul, cam agitat.

5. Nu a fost muzica. Era un Dj la subsol, iar subsolul ala semana cu o parcare subterana. Nimic pe pereti, lumina de neon, nimic pe jos, niciun scaun sau vreun loc unde sa poti sta. Si evident, nu era bar.


A fost cea mai proasta investitie facuta in ultima vreme. Poate ca stimabilii de la AJSC ar trebui sa se lase de organizat petreceri. Este al doilea bal ratat, din cauza lor. Cred ca studentii Facultatii de Jurnalism merita mai mult.

Un comentariu:

Aici era un loc de comentat..