luni, 25 mai 2009

Pe-un picior de plai, pe-o gura de rai..

... Iata vin la vale, se cobor la vale trei turme de miei cu trei ciobanei: Unu-i dobrogean, altul ardelean si unul bucovinean.

In Bucovina, tinutul de bastina al cufuritului, (dar si al scoacrei lui basescu. ce companie selecta..) Gheorghe Flutur (da, ala cu lumina invierii originala) s-a gandit sa promoveze regiunea. Cum? In asteptarea sefului suprem, a organizat 356 de ciobani (sesizati profunzimea) cu tot cu oi si i-a asezat in forma de litere. Astfel, a obtinut cuvantul "Bucovina".
A fost foarte mandru de realizarea lui. Probabil a avut o revelatie in noaptea precendenta.


Iata ce am citit in Gandul:

La Bucşoaia, unde era aşteptat la serbarea „Hora Bucovinei“ de către pedelistul Gheorghe Flutur. Pre şedintele CJ Suceava, Flutur, s-a întrecut pe sine: a reuşit să maseze pe un deal mii de oi, grupate în ţarcuri, astfel încât, văzute de sus, să scrie „Bucovina“. Între bat de Gândul „de ce?“, Flutur a început prin a se întreba mirat: „S-a văzut şi la televizor?” şi a con tinuat apoi mândru: “Eu am scris-o!”. ”Este vorba de perioada în care oile urcă la munte. Am avut 356 de baci invitaţi, concursuri... Bacii nu ştiau ce să mai facă, cum să ajute, îmi cereau să îi pun la treabă, aşa că le-am spus să facă stânile în formă de litere. În fiecare literă a intrat câte o stână”, a explicat Flutur. El a susţinut că intenţia sa a fost aceea ca ”brandul Bucovina să fie cât mai puternic promovat”. ”A fost un moment impresionant... Oamenii au pus atâta suflet încât îmi dau seama că anul viitor va trebui să fie mult mai mult. Nu am făcut nicio repetiţie, totul a fost din suflet”. (www.gandul.info)

Foarte frumos!

Basescu i-a declarat razboi lui Becali. Vrea sa devina intaiul cioban al tarii..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aici era un loc de comentat..